Time FLIES!! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Patrick Pronk - WaarBenJij.nu Time FLIES!! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Patrick Pronk - WaarBenJij.nu

Time FLIES!!

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

12 Februari 2008 | Verenigde Staten, Boston

Hey lieve mensen,
het lijkt net of ik hier nog maar net ben, maar het is al zeker een maand geleden dat ik het kleine kikkerlandje heb verruild met een land waar 3,5 uur rijden "just around the connah" is. Om het weer heb ik het niet gedaan, nu -7 met hier en daar een goeie wind!! Gister was het bizar! Er luidt hier een spreekwoord "if you don't like the weather, wait for 5 minutes" en het is echt waar!! In Boston waren er omstebeurt een sneeuwstorm - prachtige blauwe lucht afgewisseld met een onweersbui.. een normale dag in Februari! Maarja.. zoals ik al wilde zeggen "TIME FLIES!".. het is ook weer een tijdje geleden dat ik wat heb neergesmakt hier.. en ik moet toch wat dingen kwijt of jullie het nou willen of niet! Ik wil de mensen hier allemaal bedanken voor het blaren zitten bij het lezen van mijn stukken! Echt geweldig, dank je wel!!

-LIVING IN BOSTON
Het leven in Boston gaat me redelijk van een leien dakje. Mensen zijn echt overdreven aardig en je kunt hier alles vinden wat je maar wilt! Boodschappen "om de hoek", barretje down the stairs en universiteit 2 minuten rollen. (Tom als je iets makkelijks wilt, 331 Huntington Ave on lease housing! :P) Maar ik zal ook even wat mensen hier introduceren waarmee ik in the "Top of the Hub" mee optrek. Ten eerste heb je mijn Indiase huisgenoot Sitanshu.. ook wel Stan.. een jongen uit Bombay die niet op wilt trekken met Indiase meneren en mevrouwen, waar ken ik dat van? Hij is helemaal into gitaar spelen en heeft zijn baantje opgezegd zodat ik hem wat manieren kan leren om zijn gitaar beter vast te houden zodat er misschien een keer (als ik het land uitgekickt wordt) muziek uitkomt.. er is nog hoop zullen we maar zeggen! Daarnaast heeft de goeie gozer ook nog wat vrienden en een aardig zusje. Ik kan het voornamelijk goed vinden met Karim. Een vriendelijke Libanees met een fantastische gitaarkwaliteit, jamsessie's zijn altijd geweldig! Moet maar eens wat opgaan nemen met die jongen (NOTE).. maar ik dwaal af zie ik al weer... Voor de rest vermaak ik mij echt prima! Leer steeds meer gekken kennen hier, voornamelijk wat mensen van Criminologie (CJ) en mensen in barretjes. Hier in de buurt zijn er genoeg; "onze standaard kroeg" Our House, jazz-cafe Wally's (aanrader!!) en genoeg clubs om je kont te kunnen schudden! Daarnaast (voor de mensen die denken dat ik voor niets anders kom dan feesten) gaat studeren ook echt goed.. vakken zijn geweldig maar moet nog echt aanpoten! Living in Boston is "awesome"!

- HAPPENINGS
>> voor de sportliefhebbers << Zoals misschien een aantal van jullie (al) weten.. helaas de Boston Patriots hebben de Superbowl verloren van de New York Giants. Mensen hadden veel verwacht, aan de politie-meneren te zien op straat! Welgeteld 5 helicopters, meneren in ME-uitrusting met een houten stok waar je geen ruzie mee wilt hebben en gezellig zittend op een paard waren het straatbeeld van Boston na de nederlaag.. op wat huilende fans na! Het was dus snel naar huis en de nederlaag wegdrinken....... Ok jammer.. maar niet getreurd.. de week is nog jong zeggen we maar! Even een resume.. dit was zondag!

Maandag:
Studie-dag.. jaja hij kan het wel.. dat houdt in Frankenstein the Movie en Psycho kijken.. nou wat een dag! Ow ok ik heb ook wat gelezen.. nu blij?

Dinsdag:
Studie-dag nummero dos! Precies.. we hebben de smaak te pakken en mijn eerste volleyball wedstrijd. Jaja.. ik heb geregeld dat ik in het CJ-team kom te zitten genaamd (hou je vast) "Smooth Criminals"! Niveau noppes.. maar altijd leuk een beetje volleyballen! Ik ben ook bezig met het zoeken naar wat teams (meesten zijn vrouwen teams.. hmm) waar ik dan gewoon mee kan trainen en Albert + mannen en Chris met zijn jongens, wees gerust.. een leuk meerkampje valt te regelen! "The more Dutch guys the better" hoor ik ze nog zeggen....

Woensdag:
Het begon rustig met een leuke class van Prof Rafter.. heerlijk praten over de films.. 3 uur lang.. ik klaag niet.. ow de rest van de dag.. pff bookreport proberen af te hebben voor donderdag want "we gaan wat leuks doen"... tja komt ie dan:

Paris Hilton Night in the Estate Boston

jah.. het is me wat.. geloof je me niet? Typ het bovenstaande in bij de o-zo-leuke zoekmachien google en je vindt heerlijke verhalen over kleding-malfunctions etc. Ik heb mij kapot gelachen om de mensen die opkomen dagen voor zo'n vriendelijke dronken-doos! Sorry.. maar wat een.. jah vul maar in! Ik schaam mij jah.. want ik was er ook, maar naast de travo's, "als-prostituees-uitziende" dames, hyper-half-naakte-homo vrienden en midgets verkleed als Umpa Lumpa's val ik toch wel mee (toch?) Zo kom je bij de wc altijd de meest rare gasten tegen, een algemeen bekend feit.. maar deze klerenkast van een meneer vond het een goed idee foto's te laten zien van Mevr. Hilton en iedereen waar zij speeksel mee aan het verwisselen was (man dan wel vrouw) terwijl we heerlijk aan het urineren waren.... Ik weet nou niet of het nou een avond om snel of juist niet te vergeten was, maar ok.. ik heb mij vermaakt!

Donderdag:
Met een lichte kater naar Prof. Ward om daar 3 uur lang te praten over race.. ok ik had het even moeilijk, maar niet zeiken "je bent een student of niet dan?" Even een hint voor iedereen: begin niet over snoepgoed uit Nederland in Amerika, vooral niet als ze van chocola zijn met slagroom van binnen en van het merk Dikmans.. dus.. de hint niet door.. sorry.. 's avonds gezellig wat gedronken met CJ-mensen, zo leer je altijd weer nieuwe mensen en barretjes kennen, nooit verkeerd..

Vrijdag:
Na een goeie sneeuw storm wakker geworden.. rustig aandoen dacht ik.. en dat hebben we ook gedaan, goed bezig! 'S avonds gitaren met Karim.. Er was een huisfeest gaande bij zijn overburen, dat hebben we eventjes onveilig gemaakt = wat flessen drank meegenomen en opeens had Karim drie glazen extra.. maar we hebben ze wel even getrakteerd op een leuk deuntje muzieksk!

Zaterdag:
Na drie nachten best redelijk doorgetrokken.. ok vrijdag toch niet zo heel rustig gedaan, jah tuurlijk zaterdag weer stappen.. dit keer geen spannende verhalen, gewoon een leuke avond mag dat ook?!

en jah... om nou elke dag op te noemen.. wordt weer een beetje te he? Het lijkt toch wel een beetje ofdat ik alleen maar aan het stappen ben.. wees gerust moeders.. ik doe ook mijn best op school!! Nog andere leuke mededelingen? Jah.. hier in the US is Springbreak een fenomeen! Boston loopt leeg vanaf 3 maart tot 9 aangezien 50% van de bevolking hier uit STUDENT bestaat!! Nu wil ik natuurlijk niet als een zielig jongetje achter blijven en hebben Patrick en Willem een tripje geboekt... En waar gaan deze binken heen: Cancun Mexico! Kan het nog klassieker? Maar wees gerust, waarschijnlijk waren we het daar toch wel zat na 4 dagen aan een met achteruitetende undergrad's.. We gaan ook nog 5 dagen relaxen in een mooi plaatsje aan de Mexicaanse kust: Playa del Carmen! Hangmat, zon, zee en strand.. ik zie mij al zitten!! Nog even ander formaliteiten: foto's komen eraan (ik blijf het zeggen) maar ik beloof jullie aan het eind van deze week (jaja) heb ik een site waar je ze ongestoord kunt bekijken! >> zie anders: www.willemschaafsma.nl

Dikke knuffel en kus,

Patrick

  • 12 Februari 2008 - 06:07

    Barbara:

    Top om te horen dat je het zo naar je zin hebt, Jip.. Keep on enjoying! En plaats nou es wat van die verdomde foto's van Boston;)

    Dikke Kus Barbara

  • 12 Februari 2008 - 07:23

    Rick:

    Held!

    Cancun? Hou toch op man haha...

    Genieten zei ik en je doet het, top jongen!

    Succes!

    Rick

  • 12 Februari 2008 - 07:55

    Amber:

    Wow, klinkt echt geweldig allemaal.. j komt toch nog wel terug he;)!! Kuss Am

  • 12 Februari 2008 - 08:05

    Stephan:

    Gast!
    Het klinkt echt heel relax allemaal en dan zitten wij hier maar in dat kleine saaie Nederland. Heel veel plezier nog en geniet ervan!

  • 12 Februari 2008 - 08:20

    Shou:

    Echt fantastic om te horen dat je het naar je zin hebt daar! Ik zou zeggen: have more fun & enjoy! :-)

    Volgende week zit ik ook in de VS... want ik ga 10 daagjes naar Miami!!! Dus dan zit dichter bij jou in buurt dan nu.. hihihi.. ;-)

    Xx

  • 12 Februari 2008 - 09:05

    Arthur:

    mmm een meerkamp tegen een amerikaans dames team. ik weet het niet hoor patrick :P

    Leuk om allemaal te lezen man (Y)

    Laterr Tuurr

  • 12 Februari 2008 - 09:49

    Daf:

    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    Kusjes!! :)

  • 12 Februari 2008 - 16:20

    Marlousje:

    daag patje,

    weeer super leuk.. loving the details :p
    kheb nog geprobeerd je te spotten op de foto's van boston meets paris.. maar helaas :p
    anyway, enjoy your time in mexico!!

    liefs,
    lousje x


  • 12 Februari 2008 - 17:44

    Mara:

    Hey pat,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Blijf lekker genieten, want je ziet hoe hard het gaat.......

    Kus
    Mara

  • 12 Februari 2008 - 18:46

    Elise:

    Hee patje!!
    Zoo doe maar luxe met je tripje naar mexico!! ohh heerlijk joh :)
    Mooi dat je het zo naar je zin hebt en flink de student aan het uithangen bent!
    Hee geniet ervan, doe je best ;)
    kus elise

  • 12 Februari 2008 - 19:09

    Thoka:

    Je vermaakt je prima zie ik wel!

    groetjes

  • 12 Februari 2008 - 21:04

    Niels:

    Gaat goed daaro merk ik :-).. Prima!

    Geniet ervan; dat zal zeker wel lukken!

    Niels

  • 12 Februari 2008 - 21:33

    Tom:

    haha bedankt voor de tip kerel :D
    Klinkt goed, al die jam sessions! Succes man en veel plezier in cancun! Niet vermelden dat je Nederlander bent, associatie met Joran van de Sloot + boze Amerikanen op soortgelijk strand spells disaster zeg maar.. :P

    adios!

  • 13 Februari 2008 - 11:02

    Diane:

    Super tof om elke keer te lezen wat je allemaal beleefd! Kijken uit naar de volgende verhalen ;)
    Geniet ervan!

    Kus Diane en Chris

  • 16 Februari 2008 - 19:23

    Anneke:

    Hoi Patrick,
    Cancun klinkt super joh, genieten he?! Voor je 't weet moet je weer naar 't kikkerlandje terug. Jake zegt "way to go!" En "don't wind up on MTV Spring Break doing something you never want to see yourself doing on tape!"

  • 15 Maart 2008 - 18:10

    Chanti:

    Hey pat,

    Heb ook ff naar de foto's van Willem gekeken....nou die liegen er niet om!!!!
    ;) RELAX!!! Dat zijn pas vakanties...toch?

    Mazzl
    Chanti

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2008

MASTERPLAN U.S.A. Trippin'

12 April 2008

Time FLIES 2 ... It really does!!

14 Maart 2008

Een "toeval" SpringBreak in Mexico!

12 Februari 2008

Time FLIES!!

30 Januari 2008

Classes AND Apples
Patrick

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 10026

Voorgaande reizen:

05 Januari 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: