Time FLIES 2 ... It really does!! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Patrick Pronk - WaarBenJij.nu Time FLIES 2 ... It really does!! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Patrick Pronk - WaarBenJij.nu

Time FLIES 2 ... It really does!!

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

12 April 2008 | Verenigde Staten, Boston

Hey lieve mensen,
ik kom er net achter dat ik ongeveer per maand 1 berichtje ( ik zie mensen al denken "tje??" ) plaats, ik doe het niet express!! Time really does fly like crazy!! Het gaat echt veelste snel voorbij!! Het is nooit leuk om er achter te komen dat je nog maar 18 dagen in je kamer mag blijven (dit onderwerp moet ik systematisch negeren van Sitanshu.. mijn huisgenoot, gevoelige jongen..) en dat het eigenlijk dan ook nog maar heel even is dat ze mij uit de USA trappen!! :( Ik geniet dus nog maar even van de dagen die ik hier heb!! :D Ik beloof jullie, ik zal even een korte resume geven van wat mij het een en ander is overkomen! Oow.. helemaal vergeten, bedankt voor jullie responsjes, met special thanks voor de hardcore lezers!! :D Ik blijf het zeggen, maar ik vind het echt geweldig dat er mensen zijn die met even veel plezier mijn onzin lezen als dat ik het plezier heb in het schrijven er van!! Ok, zo hetzij geschiedde.. wat? jah ik zal beginnen! Er is onwijs veel gebeurd, bijvoorbeeld sterren kijken in Boston University met een Australier Michael, genoeg uitgaan-avonden en mensen leren kennen.. maar om even een paar dingetjes uit te lichten:

MIJN DAG: St. Patrick's Day (16.03)
Iedereen kent het wel, mensen verkleed, dronken en parades overal.. in het kikkerlandje noemen ze dat carnaval of koninginne dag, maar hier in dit kleine Boston hebben ze 1 feest wat met dezelfde poespas wordt gevierd: St. Patrick's Day! En wat een toeval!! Of ze het speciaal voor mij doen, ik voelde mij zeer vereerd, dat kun je je wel voorstellen natuurlijk!! Iedereen in het groen (huh? dat is niet echt mijn kleur maar ok..), klavertje vier overal, bier en doedelzakken!! Boston heeft een van US grootste Ierse gemeenschappen waar dit DE dag van het jaar is! In "Southie" zijn er dan ook een half miljoen mensen op de been of kruipend.. wat je wilt.. om dit festijn mee te maken. Sociaal als Willem en ik zijn, hebben wij ons rustig in de polenaise achter aangesloten om als echt Bostonians te integreren. In groen en geel gehuld, vertrekken we met de T (metro) naar het zuiden.. en natuurlijk zijn wij niet de enige!! Het feest begon in de tinne doosjes al die hier gezellig rond rijden! Na 15 minuten als haringen in een ton ondergronds vast te hebben gezeten, begint het echt heel leuk te worden! Liederen worden over en weer geschreeuwd en de "illegale" alcohol doet de ronde.. goed feest! Kennis maken met feestgangers is nooit zo'n probleem, en we hebben ons daarom ook zeer vermaakt. Ok mam, ik heb me heel netjes gedragen! :D

EASTER SUNDAY (23.03)
Jah.. het eieren zoeken en schilderen thuis zit er niet echt in dit jaar.. gelukkig wilde de moeder van Willem zijn huisgenoot Chessie als suggoraat-mama spelen en had zij ons uitgenodigd in haar "op-de-80ste-verdieping-met-niet-normaal-geweldig-uitzicht" appartement! Om nog een beetje gezellig Paas-gevoel te hebben, hebben we heerlijk Amish gegeten met gekleurde eieren and all! Ow en had ik al verteld dat ze onwijs vet uitzicht had?? Als ik daar zou kunnen wonen, kom ik niet meer terug.. sorry pa, ma en iedereen! Uitzicht over de rivier, Cambridge, Boston Common, "Golden Globe" en eigenlijk.. jah heel Boston!!! (Zie "The Departed" voor meer informatie!! :P )

DANCE BABY DANCE! (28.03)
In de afgelopen maanden heb ik heel wat mensen leren kennen, geweldig 1 voor 1! Ik trek for instance ook op met wat Criminal Justice gangers.. ( "CJ-kids" ) Het is een hecht groepje met echt geweldige mensen! Om jullie te vervelen, en anders denk je misschien later "over wie heeft ie het nou?!", een kleine summary: Ben, Chris, Thomas, Erin, Amy, Lindsey, Kate, Alicia, duchtgirls Moniek en Mariska.. en jah Willen en ik zei de gek. Hier ga ik bijvoorbeeld zo af en toe een biertje mee drinken of gezellig lunchen.. socializen heet dat geloof ik? Nu is er 1 meisje, Alicia die in een dansgroep zit.. en natuurlijk gaan wij als groep haar supporten, hebben we ook weer wat cultureels gedaan!! Helaas ging het fout bij haar 2de dans en scheurde ze haar hamstring! Heel pijnlijk en zo zielig want ze had hier echt maanden voor getraind!! Om niet verder met niet-leuke verhalen aan te komen, het gaat nu weer goed met haar.. ze loopt..

MASQUERADE BAL (29.03)
Een wat?! Jah zo'n kostuumbal-dinges met zo'n maskertje voor je neus! Stop maar met lachen! Deze gozer heeft zich dus in een pak gestoken, met nette schoenen and all.. hier hoorde ik weer de legendarische woorden "you're not really a suit - kind of guy, are you?" en nee ik ben niet echt een pakken-man, voor de liefhebbers.. er zijn foto's.. Maar ik moet zeggen, het vast zoals altijd onwijs gezellig! We waren in een groepje van 10; 4 Dutchies, Sitanshu, Karim, Clement ( "french dude" ), Gourdon ( "US-kid" ) and nog wat vrienden en vriendinnetjes, op naar Boston University (BU). The Law-school had een toko afgehuurd in een fancy-ass hotel genaamd "Boston Plaza Hotel" waar de achtergrond muziek nog echt met de hand wordt gespeeld!! Een veel te fancy plek om studenten een feest te laten houden, en laat ik zeggen... het was ook een waanzinnig feest!!

MORE BU: SANTANA en KATT WILLIAMS
Het is ofdat ik nu alleen maar vertoef in de Boston University, maar wees gerust.. dat is totaal niet zo! Het is alleen dat zij heel wat organiseren. Zo ben ik vorig weekend een aantal keer in het stadion geweest waar ik de gitaar-virtuoos Mr. Santana zijn snaren heb zien betasten met muziekantjes zoals Dennis Chambers (jaja Erwin!! :Muaha na na naaa naaa!! :P) In een woord: "wat-ontiegetijk-om-nooit-meer-te-vergeten-geweldig!!". Om het weekend af te sluiten heb ik met Karim, Shmuel, Sitanshu en zijn zusje mijn ballen uit mijn broek gelachen bij Katt Williams! Voor de mensen die hem niet kennen, hij is een kleine opdonder van een comedian bekent van MTV.. maar heel grappig, heel grappig!

Ok.. naast al dit leuke gedoe, is het ook tijd om flink door te bijten met term papers.. ik heb er al eentje achter mijn kiezen, met een cijfer waar ik trots op ben: A.. maar nu nog 2 te gaan!! Komt goed!! ;) Daarna is het lekker reizen voor een maand, can't wait!! Ik zal in het volgend berichtje mijn plannen eens verspreiden, om jullie dit keer maar op een klein berichtje te trakteren! Ik zeg tot snel en hoop dat alles daar aan de andere kant van de oceaan alles goed gaat!!

Dikke smak en knuffels!

Patrick

  • 13 April 2008 - 05:12

    Marlous.:

    hello patrick :D

    wat leuk om je weer te lezen.. en het werd tijd ook idd! :p
    my goodness, i cannot believe half a year has almost past...
    voor mij zijn er nu ook al bijna 2 maanden voorbij in het verre oosten..
    het is echt super om te horen dat je het zo naar je zin hebt daar :)
    i guess you really found your place huh? ;)
    geniet nog even van je laatste weekjes..
    en ik lees je weer :D

    liefs en kusjes
    lousje

  • 13 April 2008 - 07:08

    Marlies:

    Hoi Patrick,

    Wij (Turid, Serina en ik) zijn net terug uit San Diego. We hebben meegemaakt hoe tof the states is.

  • 13 April 2008 - 07:47

    Dutch Mum:

    Hey zoon,
    go for the AAAAAASSSSS
    sorry, gewoon lekker een A-tje halen bedoel ik. Zo te lezen ga je zo ook om met de feesten, gaan voor A-lles!!! Je raakt in ieder geval nog niet in de war van A-lle drank???? Nog wat lettertjes op een paar papers en dan zit het er weer op, gelukkig maar, mogen wij je hier weer met een paar houten klompjes op de echte doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-nederlandse-bodem plaatsen.
    Nog ff doorbijten!!!!!
    Kus en knuf.

  • 13 April 2008 - 08:54

    Anneke Forschein:

    Hey Patrick, leuk weer eens wat van je te lezen joh. Krijg helemaal heimwee naar de US als ik alles zo lees. Nog effe wat papers bij elkaar schrijven en dan GENIETEN he, van je reizen!!!!!!
    Keep up the good stories! Groetjes & veel liefs, van mij

  • 13 April 2008 - 10:42

    Chanti:


    Pat is (bijna)back???!!! hihihih tot heel heel gauw dan maar!! ;)

    Hopelijk krijg ik dan toch eindelijk die foto van jou in pak te zien!!! ben benieuwd!

    Knuff
    Chanti

  • 13 April 2008 - 10:43

    En Oja....:

    geniet van je laatste weekjes!!!

    Chanti

  • 13 April 2008 - 14:20

    De Chick Uit Adam...:

    - Je ballen uit je broek gelachen?! :S
    - Is Shmuel Joods? Shmuel moet Joods zijn! :)
    - I didn't get the goddamn job, UVA Sucks, maar er was gelukkig wel een goede reden voor - dat scheelt :)
    - Amat is gister 26 geworden (oud he?), ik word over 2 maanden al 25 (bloody hell)...
    - Het zonnetje schijnt hier, lekker puh.
    - Ik ga naar Idan Raichel in de Melkweg (muhaha nananana nananana terug..even om Erwin te backupen!)
    - Eh.......oh, van de week had ik ontstoken amandelen, niet leuk.
    - Heb daar echter wel heerlijk pilletjes voor gehad waar ik goed van ging slapen :P
    - Mis je mn geblabla al/nog?! :P

    Dag schat! Tot snel - dat was de update :P
    Kusjes!

  • 14 April 2008 - 07:05

    Elise:

    Heee patje :)
    Elke keer zit ik te genieten van je verhalen!! Wat geweldig allemaal... jaloers ;)
    Goed van je A! Die andere worden vast en zeker ook A's, nog ff doorbijten!!
    Dat het alweer zo snel voorbij is in Boston... gaat snel zeg!! Maar supertof dat je ook nog lekker gaat reizen een maandje daarna, moet je zeker doen!
    ben benieuwd naar je plannen :D
    Geniet er nog van en veel succes hè!
    Liefs en xx van Elise

  • 14 April 2008 - 16:18

    Tante Uit Krommenie:

    Hoi Patrick,

    Weer gezellig, dit verhaal. Blij dat het je zo goed gaat. Geniet straks ook zo van je vakantie! Want zo te lezen wordt het in juni met de eerste stap op Hollandse bodem: lekker weer thuis, maar met pijn in het hart (net als Anneke: heimwee, lees ik hier) dat je dat gekke land hebt moeten verlaten.
    Enjoy!!!!!!!!!!!

  • 23 April 2008 - 14:28

    Barbara:

    En ik maar denken dat je daar ALLEEN maar keihard aan de studie zat;)

    Geniet nog even lekker verder Jipje! Ik geniet van je verhalen en uit eigen ervaring kan ik je zeggen; you're round trip is going to be even better!

    Kus! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2008

MASTERPLAN U.S.A. Trippin'

12 April 2008

Time FLIES 2 ... It really does!!

14 Maart 2008

Een "toeval" SpringBreak in Mexico!

12 Februari 2008

Time FLIES!!

30 Januari 2008

Classes AND Apples
Patrick

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 10030

Voorgaande reizen:

05 Januari 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: